Bra början

Idag på förmidagen var jag och Bettan å stina ute och gick en promenix här bland öarna. Riktigt fint var det och härligt, Bettan e duktig på att dra iväg mig på prommenader ibland, själv e jag as kass på att ta tag i sånt tråkigt nog.

Sen när jag kom hem käkade jag lite food och sen satte jag mig helt ärligt i min fotölj och började PLUGGA teori, helt otroligt :) läste ett kapitel, landskörning, det är nog de kapitelet jag kan bäst egentligen, men men sen på torsdag då jag har lite fritid mitt på dagen ska jag plugga ett annat kapitel, får se vad det blir då.

Körkort here I come!

Nu tror jag att ja ska sätta gång en film å glo på. ha de bra!

bjuder på kanske inte en helt normal bild


Kommentarer
Postat av: BettanL

Ni två är goa!

2010-03-22 @ 21:06:08
Postat av: BettanL

kameran låg by the way i baksätet;). Men under tiden vi gick hittade jag ändå inget som jag tänkte, att detta skulle jag velat fota. hann aldrig tänka "fotografera" hehe...

2010-03-22 @ 21:07:40

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback