E de måndag idag?

Idag har jag jobbat, började 7.30 slutade 15.30.. idag har varit en lång arbetsdag men ändå kändes den kort när den helt plötsligt var slut. Vaknade mycket i natt vilket gjorde att när klockan ringde 05.45 så var jag inte så pigg på att gå upp, men eftersom att jag gillar mitt "jobb" så klev jag upp nästan på en gång ändå å fixade i ordning mig.

Idag fick jag hem vänner boxen och nya harry potter filmen. Fick även ett sms från england där det stod att dem skickat mina produkter från E.L.F nu så hoppas jag får dem innan helgen så man kan testa :)

Ikväll blir det som sagt vad bio, en skräck thriller eller vad man ska säga. Hoppas på att den är sjukt bra! vill ha lite gåshud när jag är där :)

Ha det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback