en sak som gör mig irriterad

Är när man står i en matvaruaffär och står vid kassan och den framför inte lägger upp den där pinnen som avskiljer hennes/hans varor med mina. Dem står där och väntar på att deras varor ska bli klara och skiter totalt i att jag kanske vill börja med att lägga upp mina, och så ska dem varenda sketen gång stå i vägen så jag inte kan lägga upp den själv!! Detta gör mig as irriterad och sjukt sur! så till er alla lata skitar som inte lägger upp eran avskiljs pinne HUR SVÅRT KAN DET VARA!!!?? Det är ju bara att lyfta på armen ta tag i den och lägga upp den på bandet!!

Ibland brukar jag faktiskt säga ursäkta mig (lite bitchigt) och knuffa lite på dem å ta pinnen själv. så det så

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback