hello

Idag har jag jobbat 7-15.30 blide inte till 14 då en av dem som jobbade blev sjuk. Gör inget för mig, plånboken blir glad :D

Idag ska jag bege mig på en promenad, de får bli en promenad över stan för mer orkar jag knappt. Får se om jag tar en extra runda undertiden..

Mitt mål med stan blir att hitta ett par tofflor som jag kan ha som inneskor, har inte hunnit köpt några än så nu idag när jag har lite ork och inte apa ont i huvudet ska jag gå och kolla efter såna. Ska oxå kolla nån ny vår klädsel maybe, kanske köpa en ny tunika eller så, vi får se.

Nu ska jag försöka resa mig upp och ta mig ut, men först ska ja nog ta en macka.

Ni ska väl äta våfflor idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback