Mot Örebro

Hej tänkte bara berätta att jag o familjen åker till Örebro i morgon vilket kommer innebära kass bloggning från min del. Vilket det hat varit ändå dem senaste dagarna haha.

Tänkte passa på att film tipsa lite fint innan jag åker, för er som gillar musikaler så finns ju filmen RENT, men den e ju lite för mkt spel film, men nu är det ju så att RENT live on broadway finns att köpa (ja vet inte om det går att hyra) Den kostar 129kr på cdon, verkligen värt att köpa kan jag säga. Riktigt bra 5 poäng av mig.

När jag är i öret ska ja såklart på bio. På fredag nästa vecka blir det remember me, och så kanske KANSKE vi ska se avatar vi får se.

sen ska de bli hyra film, träffa kompisar på stan, melodifestivalen å så. Och sen självklart på söndag natt blir det OSCRAS galan. Den sänds i år på kanal 9 live, tror galan börjar runt tre, men röda mattan brukar börja visas vid typ 12 eller så. För er nattugglor får ni alltså inte missa det :)

Vet inte vad jag ska säga mer riktigt. ni får ha det bra, kommer nog skriva nått undertiden jag e i Örebro, det borde jag få tid till hihi

Ha de så bra !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback