New Moon.. Team Edward lr team jacob?

Glömde berätta att igår när jag var ute å shoppa gick jag förbi hemma kväll för att se om jag skulle hyra nån film, hittade då istället en new moon poster som jag kunde köpa, hihi, så nu har jag införskaffat mig en sådan. Tyvärr fanns det inte hela new moon poster film grej utan de va antingen bella, jacob eller edward på, och självklart fanns bara bella kvar men jag tycker hon är finast på sin poster, om jag ska vara ärlig. För Jacob tycker jag bara ser ut som ett intryckt babe face på en 12 åring, Edward tycker jag är snygg i filmerna i! men inte när han är på twiligt posters och sånt för då ser han verkligen vit pudrad ut och skitinödig. Kanske bara jag som tycker det men han ser ut så i mina ögon när man ser honom på bild när han är "edward" när man ser rob däremot på bild ser han inte ut att behöva skita. Då är han bara snygg hihi...

Kom på att jag har inte frågat mina kära läsare en viktig sak är DU team Jacob eller team Edward?


Jag själv är helt klart team Edward han får gärna bita mig i nacken :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback