Nya filmer denna vecka

Varje vecka typ så kommer det ut nya filmer på bio lika så på DVD så jag tänkte jag skulle berätta för er några filmer som har premiär denna vecka :)

på bio:
Änglavakt vilket är en svensk ny film med Michael Nyqvist. Jag vet inte så mkt om denna film, ja är inte så jätte hajp på svenska filmer tyvärr, kanske borde bli bättre på såna? iallafall ifall du vill ha mer info om filmen kan du antingen gå in på sf.se eller deras egna hemsida www.anglavaktthemovie.com/

From paris with love en action film  med John Travolta, såg trailern till den här när jag var på Remember me, verkade galen, rolig och lite weard, tror den kan va ganska bra, eller total kass. Vet inte men jag brukar ha känslan när Travolta e med att antingen e den bra eller kass.

DVD

New Moon kommer ut den 20 mars,a lltså imorgon idag landade den i min brevlåda, en dag förtidigt, men mig gör det ingenting haha. För er som inte vet vad New Moon är för film är det andra filmen i The twilight saga. Edward gör slut med bella och drar, Bella börjar umgås med Jacob som har lite mer än bara vänskapliga känslor för Bella.
För er som inte vet va "the twlight saga" är över huvudtaget måste nog ha somnat i ett år eller så, iaf det är 4 böcker som nu kommer ut på film, Twilight kom först och nu kom New Moon. Eclipse den tredje filmen kommer i Juni i sommar :) Filmerna handlar om Edward som är en vampyr som förälskar sig i Bella som är människa, filmerna o böckerna handlar om deras kärlek.

2012 kommer ut nu på dvd med, jag har ärligt nog inte sett den, fy på mig, så jag får nog gå och hyra den en dag och kolla på den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback