Tidig morgon

Imorgon blir det upp tidigt, klockan 10 ska ja va hos optikern, fräsch och kry. Vilket innebär att ja måste gå upp innan nio vilket ja kommer få göra de närmaste dagarna usch!

Jag somnar nämligen inte på nätterna det är därför jag tycker de e pain in the as att gå upp innan nio, ifall jag var trött tidigare eller kunde somna när jag gick å la mig skulle de inte va lika jobbigt.

Efter optikern ska jag dra direkt till arbetsförmedlingen, där ja ska vara från 11-15 vilket innebär att jag får åka typ direkt från arbetsförmedlingen till viktväktarna i karlshamn vilket de innebär i sin tur att jag inte hinner äta lunch i morgon, och vi kommer hem runt 21/22 på tisdas kvällarna. vilket ni fattar nu så kommer jag vara döööö hungrig, kommer va sur som en ja vet inte vad och inte glad över huvudtaget, plus sömn brist. Jag ser inte fram emot morgondagen, jag vill hellre lägga mig under täcket och sova förbi tisdag.

Det enda positiva är väl optikern att jag nu antagligen kommer få se ordentligt igen och slippa huvudvärken jag har varje dag, för jag ser nada med mina glassögon och denna gången blir det månadslinser istället för glajor.

Ja e redan lite små tjurig hur kommer detta sluta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback