22 November 2010

E ju inte idag men om 2 veckor.. då far jag och mina föräldrar till Ullared :D Å ja älskar Ullared, ja älskar att trängas bland massa folk å att hitta saker för ett billigare pris å bara shoppa loss! En helt fantastisk känsla hehe... Vet att dem flesta hatar att de e så mkt folk där.. men ja tycker det bara är roligt hehe... Det som  jag blir irriterad på dock är alla arga käringar tanter som kör på ens hälsenor hela tiden å typ skriker på en hehe men annars så finns de inte mkt att klaga på.. HAHA en gång måste bara berätta så stod jag still därinne för de gick inte att komma fram de va smockat just där ja stod, om de hade funnits en lite lucka hade ja gasat dit med de fanns det inte... tror ni inte att en sån där äldre dam kom bakom mig i kör med världens fart in i mig?? o tror ni hon sluta? Nej skulle inte tro de utan hon kör fram å tebax med den sketna vagnen in i mina ben! whats up with that!?? Vem gör så?? å nu va hon säker minst 70 bast bruden lixom... Så tillslut fick ja ju vända på mig å gav henne världens bitch look, vilket ja e sjukt bra på att göra när det gäller, å ba ursäkta jag står här så sluta köra in i mina ben å ta en annan väg runt lixom (kanske inte sa exakt så minns inte helt) Men bara för ja va ung lixom ska väl inte hon få stå å göra så hade ja gjort de hade du ja varit katastrof.. Shap up tanter på Ullared!

Iaf åter till de ja tänkte säga mer

Jag är faktiskt sån person som älskar Julstressen, att gå på stan å trängas å svettas bland massa massa folk är as kul tycker jag! Det är jul för mig, finns nog inte jätte många mer som gillart men i do! Lite mysigt tkr jag hihi.. När ja bodde i Öret vid julklapps stressen så händer de rätt ofta att man börjar snacka med folk man inte känner rätt kul faktiskt, hade de inte vart massa folk där så man stod stil å trampa på samma ställe hade vi ju aldrig börjat snacka eller hur!?

Aja så kan det vara... Nu ska ja komma på nått att gö :D ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback