Det här saknar jag (dag 28)

Det här saknar jag.... Att vara barn! hur underbart var det inte att vara barn? man hade inte stora bekymmer, o man kunde springa runt o leka. man kunde sitta men en o samma grej i flera timmar o tycka det var as spännande.. Man lärde sig massa nytt hela tiden och allt var speciellt o man vill veta saker... Man skaffade kompisar hit o dit o man var inte rädd för att fråga eller att man sa fel... Man bekymrade sig inte för "vem är jag" eller vad ska jag bli när jag blir stor utan man ändrar sig lite hur som helst... o man lekte med barn som inte kunde samma språk men man lekte bra ändå...


Det var allt underbart att vara barn.. älskar texte "barn är ett folk som bor i ett främande land"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback